Wycieczka do Zakopanego
autor: admindata: 25.05.2016
W dniach 11-13.05.2016r. uczniowie klas trzecich naszego gimnazjum pojechali na wycieczkę do Zakopanego. Nasz wyjazd opóźnił się nieco  z uwagi na obrzęd chrztu nowego autobusu. Pierwszego dnia wspięliśmy się na Gubałówkę (1123 m n.p.m.), mieliśmy mały kryzys, ale daliśmy radę! Po zejściu udaliśmy się na najsłynniejszą ulicę Zakopanego - Krupówki. Tam dostaliśmy czas na zakup pamiątek. Nocleg mieliśmy w Białym Dunajcu. Dzień był lekko pechowy, jak można przewidzieć, na kolację również się spóźniliśmy. Dziewczyny z 3b i 3a dostały pokoje na ostatnim piętrze, ach! Jakie miały widoki z okna! A wieczorem mieliśmy ognisko, wszyscy byli zadowoleni, a dzień mogliśmy zaliczyć do jak najbardziej udanych, niestety noc nie dla wszystkich.
Rano zostaliśmy obudzeni dzwoneczkiem. Wszyscy zjedliśmy śniadanie, w końcu czekała nas wyprawa na Czarny Staw Gąsienicowy. Droga była długa, czasami ciężka, zdarzały się kryzysy, ale tak jak i pierwszego dnia daliśmy radę! Wspieraliśmy się nawzajem. Mieliśmy kilka postojów po drodze. Widoki były jednak warte wysiłku! Dłuższy postój był w schronisku na Hali Gąsienicowej. Czarny Staw Gąsienicowy był zamarznięty, wyglądało to niesamowicie. Zejście było łatwiejsze, ale też kosztowało nas trochę wysiłku. Zmęczeni, ale zadowoleni wróciliśmy do autokaru, który zawiózł nas - tym razem już bez spóźnienia - na kolację. Kto chciał mógł pojechać na basen z wodami termalnymi. W te dwa dni pogoda była wyśmienita. To był chyba najlepszy dzień na wycieczce.
Rano, tak samo jak poprzedniego dnia, obudził nas dzwoneczek. Po śniadaniu mieliśmy chwilę na spakowanie się i ruszyliśmy w kierunku Pienin, by tam spłynąć Dunajcem. Pogoda nas nie rozpieszczała, ponieważ spływaliśmy w deszczu. Około godziny 21 cali i zdrowi dotarliśmy do Brzegu, była w tym duża zasługa naszego kierowcy, który zrobił wszystko, aby nasza podróż była komfortowa, w okazałym autobusie, którym mieliśmy okazję podróżować.